PAGAMINTA ITALIJOJE! CEMB DWA3500 3D technologijos ratų geometrijos reguliavimo stendas su pilna komplektacija ir meniu lietuvių kalba

Privalumai:

  • Naujos kartos 3D ratų geometrijos stendas skirtas lengviesiems automobiliams ir lengviesiems komerciniams automobiliams. Keliant ar leidžiant automobilį ant keltuvo ratų geometrijos stendo kameros automatiškai kyla ar leidžiasi, nereikia mechaniniu būdų stumdyti kamerų sijos(kryžiaus) aukštyn ar žemyn, tai sutaupo laiko ir padidina tikslumą.
  • Meniu lietuvių kalba;
  • Ypatingai paprasta naudotis, patentuota CEMB programinė įranga. Automobilių bazė 55.000.
  • Galimas valdymas suvedimo stendo sėdint automobilyje nuotoliniu būdų su programėle, valdymas telefonu ar planšete.
  • Galimybė atnaujinti programinę įrangą ir duombazę nuotoliniu būdų.
  • Ratų mušimo kompensacija atliekama perstiumiant automobilį į priekį. Esant reikalui galima daryti kompensaciją ir pakėlus ašį po vieną ratą

Komplektacija:

  • Universalūs griebtuvai 1-24“ su taikiniais;
  • Vairo ir pedalo fiksatorius;
  • PREMIUM pasukamos priekinės lėkštės;
  • 43 colių TFT ekranas, kompiuteris, Windows 10, SSD kietasis diskas, printeris, web kamera, wifi adapteris internetui;

PAGAMINTA ITALIJOJE! CEMB ER10 PRO Automatinės ratų balansavimo staklės su elektromagnetiniu stabdžiu ir virtualiu sonaru skardinių ratlankių pločiui nustatyti

Rato duomenų įvedimas:

Automatinės liniuotės pagalba įvedamas atstumas iki rato ir rato diametras. Skardinio rato plotis nustatomas “Virtual Sonar” pagalba.

Virtualusis sonaras “Virtual Sonar”:

„Virtual Sonar“ – tai nauja „CEMB“ programinė įranga, kuri aptinka skardinio ratlankio plotį, tai taupo laiką nes nereikia naudoti pločio matuoklės.

Automatinis pasukimas po rato balansavimo:

Pasibaigus rato balansavimo ciklui ratas automatiškai pasukamas 15 laipsnių iki svarelio kalimo arba klijavimo vietos, tai pagreitina balansavimo procesą.

Automatinio prisitaikymo režimas „AutoAdaptive Mode“:                                                           

Naujoviška disbalanso ir vibracijų skaičiavimo sistema „AutoAdaptive Mode“ balansavimo ciklo metu automatiškai apskaičiuoja kokio svorio ir dydžio svarelį reikia panaudoti, kad panaikinti bet kokią vibraciją jaučiamą ant vairo.

Balansavimo staklių valdymo displėjus:

Balansavimo staklių valdymo displėjus yra novatoriškas, paprastas ir patvarus. Leidžia lengvai naudoti visas balansavimo staklių funkcijas.

Elektrinis stabdis:

Elektrinio stabdžio dėka ratas sustoja tikslioje svarelio klijavimo ar kalimo vietoje ties 12-ta valanda. Tai garantuoja tikslų svarelio pozicionavimą ir pašalina žmogaus klaidos tikimybę.

Balansavimo programos lietiems ratlankiams, paslėpimo už stipinų ir optimizacijos:

ER10 staklės turi visas disbalanso korekcijos programas. Programa „ALU-S“ skirta klijuojamiems svareliams, svarelių slėpimo už ratlankio stipinų programa „SPLIT“ ir optimizavimo programa „OPTIMIZATION“.

36 mėnesių garantija elektronikos dalims ir 18 mėnesių garantija ratų balansavimo staklėms.

Techniniai parametrai:

  • Vienfazis elektros maitinimas:
230 V 50 / 60 Hz;
  • Balansavimo greitis:
100 rpm;
  • Ratlankio plotis:
1.5” ÷ 20”;
  • Ratlankio diametras:
10” ÷ 30”;
  • Didžiausias rato svoris:
75 kg;
  • Balansavimo staklių svoris
120 kg;

CEMB ER80SE Formulės 1 balansavimo staklės su pneumatiniu rato prispaudimu ir automatiniu sonaru skirtu rato pločiui nustatyti

Nuo 2012m. Trisdešimt ER80SE dirba visame pasaulyje, užtikrindamos saugumą ir našumą visoms F1 komandoms.

Ergonomiškas dizainas:

„ErgoFast“ balansavimo staklių asortimentas sukurtas siekiant pasiūlyti naudotojui geriausias darbo sąlygas. Visiškas priėjimas prie vidinės ratlankio dalies ir novatoriškas valdymo displėjus yra tik keli privalumai, sukurti patogesniam ir greitesniam darbui.

Rato duomenų įvedimas:

Automatinės liniuotės pagalba įvedamas atstumas iki rato ir rato diametras. Rato plotis yra iškarto nuskaitomas CEMB patentuoto sonaro dėka „LA Sonar Device“.

Lazerio taškelis nurodo tikslią svarelių klijavimo vietą:

Ratas sustoja elektrinio stabdžio pagalba ties 6-ta valanda ir lazerio taškelis rodo kur tiksliai reikia priklijuoti svarelį. Lazerio taškas garantuoją idealų ratų subalansavimą vieno pasukimo metu, tai taupo laiką ir sumažina žmogiškos klaidos tikimybę.

Pneumatinis rato prispaudimas:

Pneumatinis rato prispaudimas garantuoja greitą ir patogų darbą. Kiekvienas ratas visada yra prispaudžiamas tokia pat – 250kg prispaudimo jėga.

Vieno svarelio programa „OPB – One plane balancing“:

Tikra ratų balansavimo revoliucija, taupanti Jūsų laiką ir pinigus maksimaliai efektyvinant darbo našumą. Programa „OPB“ pašalina tiek statinį tiek dinaminį disbalansą vienu svareliu. Balansavimo staklės automatiškai nustato ar įmanoma pašalinti abu disbalansus vienu svareliu ir aktyvuoja „OPB“ programą.

Automatinio prisitaikymo režimas „AutoAdaptive Mode“:                                                           Naujoviška disbalanso ir vibracijų skaičiavimo sistema „AutoAdaptive Mode“ balansavimo ciklo metu automatiškai apskaičiuoja kokio svorio ir dydžio svarelį reikia panaudoti, kad panaikinti bet kokią vibraciją jaučiamą ant vairo.

36 mėnesių garantija elektronikoms dalims ir 18 mėnesių garantija ratų balansavimo staklėms.

Techniniai parametrai:

  • Vienfazis elektros maitinimas:
230 V 50 / 60 Hz;
  • Balansavimo greitis:
100 rpm;
  • Ratlankio plotis:
1.5” ÷ 20”;
  • Ratlankio diametras:
10” ÷ 30”;
  • Didžiausias rato svoris:
75 kg;
  • Balansavimo staklių svoris
120 kg;

Naujiena! CEMB SM630 HWS automatinės ratų montavimo staklės dviejų sukimosi greičių skirtos 10-24” ratlankiams su papildomu žemo profilio padangų nuspaudimo priedu

  • Automatiškai atlenkiama montavimo gervė;
  • Montavimo galvutės pneumatinis fiksavimas;
  • Ratlankio užgriebimas iš išorės: 10-22”
  • Ratlankio užgriebimas iš vidaus: 12-24”
  • Maks. rato diametras: 1000mm;
  • Rato plotis: 3-15”;
  • Variklio galia: 0,8kW, 380V, dviejų greičių.

Standartinė komplektacija: 

  • Montiruotė;
  • Ratų pripūtimo pistoletas;
  • Plastikinės apsaugėlės borto atspaudimo, ratų griebtuvams ir montavimo galvutei.
  • Pagalbinis montavimo priedas (technoroleris);

PAGAMINTA ITALIJOJE! CEMB ER60 PRO Kompaktiškos, ergonomiškos automatinės balansavimo staklės su lazeriu ir virtualiu sonaru

Ergonomiškas dizainas:

„ErgoFast“ balansavimo staklių asortimentas sukurtas siekiant pasiūlyti naudotojui geriausias darbo sąlygas. Visiškas priėjimas prie vidinės ratlankio dalies ir novatoriškas valdymo displėjus yra tik keli privalumai, sukurti patogesniam ir greitesniam darbui.

Rato duomenų įvedimas:

Automatinės liniuotės pagalba įvedamas atstumas iki rato ir rato diametras. Skardinio rato plotis nustatomas “Virtual Sonar” pagalba.

Virtualusis sonaras “Virtual Sonar”:

„Virtual Sonar“ – tai nauja „CEMB“ programinė įranga, kuri aptinka skardinio ratlankio plotį, tai taupo laiką nes nereikia naudoti pločio matuoklės.

Automatinio prisitaikymo režimas „AutoAdaptive Mode“:                                                           

Naujoviška disbalanso ir vibracijų skaičiavimo sistema „AutoAdaptive Mode“ balansavimo ciklo metu automatiškai apskaičiuoja kokio svorio ir dydžio svarelį reikia panaudoti, kad panaikinti bet kokią vibraciją jaučiamą ant vairo.

Lazeris nurodo svarelių klijavimo vietą:

Ratas sustoja elektrinio stabdžio pagalba ties 6-ta valanda ir lazeris parodo kur klijuoti svarelį, lazeris taupo laiką ir pašalina žmogaus klaidos tikimybę.

Rato gaubtas:

Ratų balansavimo staklės tiekiamos su apsauginiu gaubtu. Gaubtas apsaugo naudotoją ir aplinką nuo purvo ar vandens kylančio nuo ratų. Ratų balansavimo ciklas prasideda paprasčiausiai nuleidus apsauginį gaubtą.

36 mėnesių garantija elektronikos dalims ir 16 mėnesių garantija ratų balansavimo staklėms.

Techniniai parametrai:

  • Vienfazis elektros maitinimas:
230 V 50 / 60 Hz;
  • Balansavimo greitis:
100 rpm;
  • Ratlankio plotis:
1.5” ÷ 20”;
  • Ratlankio diametras:
10” ÷ 30”;
  • Didžiausias rato svoris:
75 kg;
  • Balansavimo staklių svoris
120 kg;

CEMB SMX70 LL Bemontiruotės ratų montavimo staklės skirtos 10-26” ratlankiams su + HPX STD + HPX FA žemo profilio padangų montavimo priedais

  • Automatiškai atlenkiama montavimo gervė;
  • Montavimo galvutės pneumatinis fiksavimas;
  • HPX STD + HPX FA žemo profilio padangų montavimo priedai;
  • Ratlankio užgriebimas iš išorės: 10-24”;
  • Ratlankio užgriebimas iš vidaus: 12-26”;
  • Maks. rato diametras: 1170 mm;
  • Rato plotis: 3-16”;
  • Galimas trifazis variklis: 0,75kW, 400V, 3ph, dviejų sukimosi greičių 8-16 aps/min.
  • Arba vienfazis inverterinis variklis: 1.5kW, 230V, 1ph, sukimosi greitis 0-16 aps/min.

Standartinė komplektacija: 

  • Ratų pripūtimo stotelė;
  • Plastikinės apsaugėlės montavimo galvutei;
  • Plastikinės apsaugėlės ant griebtuvų, kad nesubraižyti lietų ratlankių;
  • Plastikinė apsaugėlė ant borto atspaudėjo;
  • HPX STD + HPX FA žemo profilio padangų montavimo priedai;

https://www.cemb.com/wp-content/uploads/SMX70LL-EN_IT.pdf

CEMB SMX70 LL Bemontiruotės ratų montavimo staklės skirtos 10-26” ratlankiams su + HPX ADVANCE + HPX HELPER ARM žemo profilio padangų montavimo priedais

  • Automatiškai atlenkiama montavimo gervė;
  • Montavimo galvutės pneumatinis fiksavimas;
  • HPX ADVANCE + HPX HELPER ARM  žemo profilio padangų montavimo priedai;
  • Ratlankio užgriebimas iš išorės: 10-24”;
  • Ratlankio užgriebimas iš vidaus: 12-26”;
  • Maks. rato diametras: 1170 mm;
  • Rato plotis: 3-16”;
  • Galimas trifazis variklis: 0,75kW, 400V, 3ph, dviejų sukimosi greičių 8-16 aps/min.
  • Arba vienfazis inverterinis variklis: 1.5kW, 230V, 1ph, sukimosi greitis 0-16 aps/min.

Standartinė komplektacija: 

  • Ratų pripūtimo stotelė;
  • Plastikinės apsaugėlės montavimo galvutei;
  • Plastikinės apsaugėlės ant griebtuvų, kad nesubraižyti lietų ratlankių;
  • Plastikinė apsaugėlė ant borto atspaudėjo;
  • HPX ADVANCE + HPX HELPER ARM žemo profilio padangų montavimo priedai;

https://www.cemb.com/wp-content/uploads/SMX70LL-EN_IT.pdf

CEMB SMX70 LL Bemontiruotės ratų montavimo staklės skirtos 10-26” ratlankiams su + HPX Advance + HPX FA žemo profilio padangų montavimo priedais

  • Automatiškai atlenkiama montavimo gervė;
  • Montavimo galvutės pneumatinis fiksavimas;
  • HPX ADVANCE + HPX FA žemo profilio padangų montavimo priedai;
  • Ratlankio užgriebimas iš išorės: 10-24”;
  • Ratlankio užgriebimas iš vidaus: 12-26”;
  • Maks. rato diametras: 1170 mm;
  • Rato plotis: 3-16”;
  • Galimas trifazis variklis: 0,75kW, 400V, 3ph, dviejų sukimosi greičių 8-16 aps/min.
  • Arba vienfazis inverterinis variklis: 1.5kW, 230V, 1ph, sukimosi greitis 0-16 aps/min.

Standartinė komplektacija: 

  • Ratų pripūtimo stotelė;
  • Plastikinės apsaugėlės montavimo galvutei;
  • Plastikinės apsaugėlės ant griebtuvų, kad nesubraižyti lietų ratlankių;
  • Plastikinė apsaugėlė ant borto atspaudėjo;
  • HPX ADVANCE + HPX FA žemo profilio padangų montavimo priedai;

https://www.cemb.com/wp-content/uploads/SMX70LL-EN_IT.pdf

CEMB ER65SE automatinės ratų balansavimo staklės su monitoriumi, pneumatiniu rato prispaudimu ir automatiniu sonaru skirtu rato pločiui nustatyti

Ergonomiškas dizainas:

„ErgoFast“ balansavimo staklių asortimentas sukurtas siekiant pasiūlyti naudotojui geriausias darbo sąlygas. Visiškas priėjimas prie vidinės ratlankio dalies ir novatoriškas valdymo displėjus yra tik keli privalumai, sukurti patogesniam ir greitesniam darbui.

Rato duomenų įvedimas:

Automatinės liniuotės pagalba įvedamas atstumas iki rato ir rato diametras. Rato plotis yra iškarto nuskaitomas CEMB patentuoto sonaro dėka „LA Sonar Device“.

Pneumatinis rato prispaudimas:

Pneumatinis rato prispaudimas garantuoja greitą ir patogų darbą. Kiekvienas ratas visada yra prispaudžiamas tokia pat – 250kg prispaudimo jėga.

Lazeris nurodo svarelių klijavimo vietą:

Ratas sustoja elektrinio stabdžio pagalba ties 6-ta valanda ir lazeris parodo kur klijuoti svarelį, lazeris taupo laiką ir pašalina žmogaus klaidos tikimybę.

Elektrinis stabdis:

Elektrinio stabdžio dėka ratas sustoja tikslioje svarelio klijavimo ar kalimo vietoje ties 12-ta valanda. Tai garantuoja tikslų svarelio pozicionavimą ir pašalina žmogaus klaidos tikimybę.

Monitorius ir staklių valdymas:

Didelis, puikios išvaizdos monitorius su itin patogiu balansavimo staklių programų valdymu po monitoriumi.

Ratų gaubtas:

Ratų balansavimo staklės tiekiamos su apsauginiu gaubtu. Gaubtas apsaugo naudotoją ir aplinką nuo purvo ar vandens kylančio nuo ratų.

36 mėnesių garantija elektronikos dalims ir 18 mėnesių garantija ratų balansavimo staklėms.

Techniniai parametrai:

  • Vienfazis elektros maitinimas:
230 V 50 / 60 Hz;
  • Balansavimo greitis:
100 rpm;
  • Ratlankio plotis:
1.5” ÷ 20”;
  • Ratlankio diametras:
10” ÷ 30”;
  • Didžiausias rato svoris:
75 kg;
  • Balansavimo staklių svoris
120 kg;

Populiariausios CEMB staklės pasaulyje ER70SE EVO! Automatinis sonaras skirtas rato pločiui nustatyti, pneumatinis rato prispaudimas, EMS sonaras padangos ir ratlankio netolygumui matuoti, vieno svarelio programa ir dar daugiau!

Ergonomiškas dizainas:

„ErgoFast“ balansavimo staklių asortimentas sukurtas siekiant pasiūlyti naudotojui geriausias darbo sąlygas. Visiškas priėjimas prie vidinės ratlankio dalies ir novatoriškas liečiamas ekranas yra tik keli privalumai, sukurti patogesniam ir greitesniam darbui.

Rato duomenų įvedimas:

Automatinės liniuotės pagalba įvedamas atstumas iki rato ir rato diametras. Rato plotis yra iškarto nuskaitomas CEMB patentuoto sonaro dėka „LA Sonar Device“.

Pneumatinis rato prispaudimas:

Pneumatinis rato prispaudimas garantuoja greitą ir patogų darbą. Kiekvienas ratas visada yra prispaudžiamas tokia pat – 250kg prispaudimo jėga.

Lazerio taškelis nurodo tikslią svarelių klijavimo vietą:

Ratas sustoja elektrinio stabdžio pagalba ties 6-ta valanda ir lazerio taškelis rodo kur tiksliai reikia priklijuoti svarelį. Lazerio taškas garantuoją idealų ratų subalansavimą vieno pasukimo metu, tai taupo laiką ir sumažina žmogiškos klaidos tikimybę.

EMS sonaras skirtas ratų ekscentriškumui matuoti:

Vibracijos atsiranda ne tik dėl rato disbalanso, bet ir dėl padangos netolygaus nusidėvėjimo ar broko, ratlankio nusidevėjimo. ER70 EVO staklės vieno greito balansavimo ciklo metu aptinka visas vibracijos priežastis. Balansavimo staklių priedas – EMS sonaras aptinka rato ekscentriškumą (netolygumą) 0,1mm tikslumu ir diagnozuoja tai preciziškai vos per kelias sekundes. Jeigu ratas yra netolygus ir negalima pašalinti rato disbalanso svarelių dėka, tada programa pasiūlo persukti padangą ant ratlankio taip pašalinant rato disbalansą.

Vieno svarelio programa „OPB – One plane balancing“:

Tikra ratų balansavimo revoliucija, taupanti Jūsų laiką ir pinigus maksimaliai efektyvinant darbo našumą. Programa „OPB“ pašalina tiek statinį tiek dinaminį disbalansą vienu svareliu. Balansavimo staklės automatiškai nustato ar įmanoma pašalinti abu disbalansus vienu svareliu ir aktyvuoja „OPB“ programą.

Rato pozicionavimo ant stebulės programa HubMatch“:

„HubMatch“ programa aptinka aukščiausius ratlankio ir padangos taškus ir parodo juos ant ekrano. Programa atsižvelgusi į ratlankio ir padangos aukščiausius taškus apskaičiuoja kur reikės kalti ar klijuoti svarelį, kad pašalinti vibracijas, kurios gali atsirasti dėl ratlankio ir/ar padangos netolygumo. Jeigu padangos ar ratlankio netolygumas yra už tolerancijos ribų, programa pasiūlo persukti padangą ant ratlankio, kad aukščiausias padangos taškas ir aukščiausias ratlankio taškas būtų vienas priešais kitą, taip optimizuojant padangos ir ratlankio netolygumą. Ši programa taipogi pasiūlo kaip dėti ratą ant automobilio stebulės.

Automatinio prisitaikymo režimas „AutoAdaptive Mode“:

Naujoviškos tolerancijos skaičiavimo sistema „AutoAdaptive Mode“ yra pagrįsta vertinimu likutinės disbalanso ribinės vertės, atitinkančios priimtiną suvokiamą vibraciją. Kiekvienam ratui, kuris yra subalansuotas, programinė įranga „AutoAdaptive Mode“ nustato svorį ir matmenis ir apskaičiuoja tolerancijos vertę, kuri panaikina bet kokią vibraciją, jaučiamą ant vairo.

36 mėnesių garantija elektronikos dalims ir 18 mėnesių garantija ratų balansavimo staklėms.

Techniniai parametrai:

  • Vienfazis elektros maitinimas:
230 V 50 / 60 Hz;
  • Balansavimo greitis:
100 rpm;
  • Ratlankio plotis:
1.5” ÷ 20”;
  • Ratlankio diametras:
10” ÷ 30”;
  • Didžiausias rato svoris:
75 kg;
  • Balansavimo staklių svoris
120 kg;

NAUJAUSIOS ERGONOMIŠKOS CEMB BALANSAVIMO STAKLĖS ER85SE EVO! Automatinis sonaras skirtas rato pločiui nustatyti, pneumatinis rato prispaudimas, EMS sonaras padangos ir ratlankio netolygumui matuoti, vieno svarelio programa ir dar daugiau!

Ergonomiškas dizainas:

„ErgoFast“ balansavimo staklių asortimentas sukurtas siekiant pasiūlyti naudotojui geriausias darbo sąlygas. Visiškas priėjimas prie vidinės ratlankio dalies ir novatoriškas liečiamas ekranas yra tik keli privalumai, sukurti patogesniam ir greitesniam darbui.

Rato duomenų įvedimas:

Automatinės liniuotės pagalba įvedamas atstumas iki rato ir rato diametras. Rato plotis yra iškarto nuskaitomas CEMB patentuoto sonaro dėka „LA Sonar Device“.

Pneumatinis rato prispaudimas:

Pneumatinis rato prispaudimas garantuoja greitą ir patogų darbą. Kiekvienas ratas visada yra prispaudžiamas tokia pat – 250kg prispaudimo jėga.

Lazerio taškelis nurodo tikslią svarelių klijavimo vietą:

Ratas sustoja elektrinio stabdžio pagalba ties 6-ta valanda ir lazerio taškelis rodo kur tiksliai reikia priklijuoti svarelį. Lazerio taškas garantuoją idealų ratų subalansavimą vieno pasukimo metu, tai taupo laiką ir sumažina žmogiškos klaidos tikimybę.

EMS sonaras skirtas ratų ekscentriškumui matuoti:

Vibracijos atsiranda ne tik dėl rato disbalanso, bet ir dėl padangos netolygaus nusidėvėjimo ar broko, ratlankio nusidevėjimo. ER70 EVO staklės vieno greito balansavimo ciklo metu aptinka visas vibracijos priežastis. Balansavimo staklių priedas – EMS sonaras aptinka rato ekscentriškumą (netolygumą) 0,1mm tikslumu ir diagnozuoja tai preciziškai vos per kelias sekundes. Jeigu ratas yra netolygus ir negalima pašalinti rato disbalanso svarelių dėka, tada programa pasiūlo persukti padangą ant ratlankio taip pašalinant rato disbalansą.

Vieno svarelio programa „OPB – One plane balancing“:

Tikra ratų balansavimo revoliucija, taupanti Jūsų laiką ir pinigus maksimaliai efektyvinant darbo našumą. Programa „OPB“ pašalina tiek statinį tiek dinaminį disbalansą vienu svareliu. Balansavimo staklės automatiškai nustato ar įmanoma pašalinti abu disbalansus vienu svareliu ir aktyvuoja „OPB“ programą.

Rato pozicionavimo ant stebulės programa HubMatch“:

„HubMatch“ programa aptinka aukščiausius ratlankio ir padangos taškus ir parodo juos ant ekrano. Programa atsižvelgusi į ratlankio ir padangos aukščiausius taškus apskaičiuoja kur reikės kalti ar klijuoti svarelį, kad pašalinti vibracijas, kurios gali atsirasti dėl ratlankio ir/ar padangos netolygumo. Jeigu padangos ar ratlankio netolygumas yra už tolerancijos ribų, programa pasiūlo persukti padangą ant ratlankio, kad aukščiausias padangos taškas ir aukščiausias ratlankio taškas būtų vienas priešais kitą, taip optimizuojant padangos ir ratlankio netolygumą. Ši programa taipogi pasiūlo kaip dėti ratą ant automobilio stebulės.

Automatinio prisitaikymo režimas „AutoAdaptive Mode“:

Naujoviškos tolerancijos skaičiavimo sistema „AutoAdaptive Mode“ yra pagrįsta vertinimu likutinės disbalanso ribinės vertės, atitinkančios priimtiną suvokiamą vibraciją. Kiekvienam ratui, kuris yra subalansuotas, programinė įranga „AutoAdaptive Mode“ nustato svorį ir matmenis ir apskaičiuoja tolerancijos vertę, kuri panaikina bet kokią vibraciją, jaučiamą ant vairo.

36 mėnesių garantija elektronikos dalims ir 18 mėnesių garantija ratų balansavimo staklėms.

Techniniai parametrai:

  • Vienfazis elektros maitinimas:
230 V 50 / 60 Hz;
  • Balansavimo greitis:
100 rpm;
  • Ratlankio plotis:
1.5” ÷ 20”;
  • Ratlankio diametras:
10” ÷ 30”;
  • Didžiausias rato svoris:
75 kg;
  • Balansavimo staklių svoris
150 kg;

Naujos balansavimo staklės CEMB ER90 EVO su pilnai automatiniu duomenų įvedimu, pneumatiniu prispaudimu ir staklės iškarto pirmo sukimo metu nustato kur reikia klijuoti ar kalti vieną svarelį disbalansui ir vibracijai panaikinti

Ergonomiškas dizainas:

„ErgoFast“ balansavimo staklių asortimentas sukurtas siekiant pasiūlyti naudotojui geriausias darbo sąlygas. Kiekvienas įrankis yra patogioje ranka pasiekiamoje padėtyje, visiškas priėjimas prie vidinės ratlankio dalies. Visi priedai pasiekiami ir liečiamas displėjus skydelis yra tik keli privalumai, sukurti mūsų galutiniams vartotojams.

3D Lazerinis rato parametrų nuskaitymas:

Bekontakčio atstumo iki rato ir rato diametro matavimo sistema, kuri kartu su išoriniu „LA“ sonaru, skirtu pločio matavimui, aptinka 3D tikslumu bet kurio profilio matmenis, net ir sudėtingiausio. Tai nereikalauja jokio naudotojo įsikišimo ir klaidos galimybę yra sumažinta iki nulio.

Šoniniai lazeriai:

Du šoniniai lazeriai tiksliai nustato 12-tos valandos poziciją kalamiems svareliams, tai pagreitina darbą ir sumažina žmogiškos klaidos tikimybę.

Pneumatinis rato prispaudimas:

Pneumatinis rato prispaudimas garantuoja greitą ir patogų darbą. Kiekvienas ratas visada yra prispaudžiamas tokia pat – 250kg prispaudimo jėga.

EMS sonaras skirtas ratų mušimui matuoti:

Vibracijos atsirandančios dėl mušimo nepriklauso nuo rato disbalanso. ER90 EVO vieno greito sukimo metu aptinka visas vibracijos priežastis. Staklių EMS sonaras aptinka rato ekscentriškumą 0,1mm tikslumu ir diagnozuoja tai preciziškai vos per kelias sekundes.

Vienos plokštumos balansavimas „OPB – One plane balancing“:

„OPB“ pašalina tiek statinį tiek dinaminį disbalansą vienu svareliu. Balansavimo staklės automatiškai nustato ar įmanoma pašalinti abu disbalansus vienu svareliu ir taip aktyvuoja „OPB“ programą. Tikra ratų balansavimo revoliucija, taupanti Jūsų laiką ir pinigus maksimaliai efektyvinant darbo našumą.

Automatinio prisitaikymo režimas „AutoAdaptive Mode“:

Naujoviškos tolerancijos skaičiavimo sistema „AutoAdaptive Mode“ yra pagrįsta vertinimu likutinės disbalanso ribinės vertės, atitinkančios priimtiną suvokiamą vibraciją. Kiekvienam ratui, kuris yra subalansuotas, programinė įranga „AutoAdaptive Mode“ nustato svorį ir matmenis ir apskaičiuoja tolerancijos vertę, kuri panaikina bet kokią vibraciją, jaučiamą ant vairo.

Stebulės suderinamumo programa „HubMatch“:

„HubMatch“ programa aptinka rato disbalansą ir taipogi aptinka aukščiausiąjį rato tašką ir parodo jį ant ekrano, kad montuojant ratą ant automobilio stebulės paprasčiausiai suderinti tarpus mechaninius taip pašalinant ekscentriškumą.

Nauja automatinė svarelio padėties nustatymo sistema:

Elektromagnetinis stabdis yra prijungtas prie DC variklio ir dėl to dvigubu greičiu automatiškai pozicionuojama svarelio klijavimo/kalimo vieta ir automatiškai užfiksuojamas ratas.

Ratų gaubtas:

Ratų balansavimo staklės tiekiamos su apsauginiu gaubtu. Gaubtas apsaugo naudotoją ir aplinką nuo purvo ar vandens kylančio nuo ratų. Ratų balansavimo ciklas prasideda paprasčiausiai nuleidus apsauginį gaubtą.

36 mėnesių garantija elektronikos dalims ir 16 mėnesių garantija ratų balansavimo staklėms.

Techniniai parametrai:

  • Vienfazis elektros maitinimas:
230 V 50 / 60 Hz;
  • Balansavimo greitis:
100 rpm;
  • Ratlankio plotis:
1.5” ÷ 20”;
  • Ratlankio diametras:
10” ÷ 30”;
  • Didžiausias rato svoris:
75 kg;
  • Balansavimo staklių svoris
170 kg;

CEMB ER100GT naujos diagnostinės ratų balansavimo staklės

Ergonomiškas dizainas:

„ErgoFast“ balansavimo staklių asortimentas sukurtas siekiant pasiūlyti naudotojui geriausias darbo sąlygas. Kiekvienas įrankis yra patogioje ranka pasiekiamoje padėtyje, visiškas priėjimas prie vidinės ratlankio dalies. Visi priedai pasiekiami ir liečiamas displėjus skydelis yra tik keli privalumai, sukurti mūsų galutiniams vartotojams.

3D Lazerinis rato parametrų nuskaitymas:

Bekontakčio atstumo iki rato ir rato diametro matavimo sistema, kuri kartu su išoriniu „LA“ sonaru, skirtu pločio matavimui, aptinka 3D tikslumu bet kurio profilio matmenis, net ir sudėtingiausio. Tai nereikalauja jokio naudotojo įsikišimo ir klaidos galimybę yra sumažinta iki nulio.

Šoniniai lazeriai:

Du šoniniai lazeriai tiksliai nustato 12-tos valandos poziciją kalamiems svareliams, tai pagreitina darbą ir sumažina žmogiškos klaidos tikimybę.

Rato struktūros analizė:

Labai dažnai rato vibracija yra sukeliama ne dėl disbalanso, bet dėl rato ar padangos deformacijos. ER100 EVO staklės per kelias sekundes vienu sukimu parodo disbalansą ir ekscentriškumą padangos ir rato.

Naudotojas matys ekrane įspėjimą jeigu bendras ekscentriškumas viršys maksimalias tolerancijos ribas.

Jeigu ratų mušimo vertė yra už tolerancijos ribų, naudotojas gali vieno mygtuko paspaudimu gali pamatyti ekrane geriausią rato-padangos tarpusavio padėti, kad ekscentriškumo vertė būtų tolerancijos ribose. Jei naudotojas to paties matavimo ciklo metu reikalauja, ER100 EVO gali rodyti ir kūgiškumo bei protektoriaus gylio vertes, aptiktas naudojant lazerinį nuskaitymą. Diagnostinės staklės taip pat gali matuoti tik ratlankio ekscentriškumą. Dvigubas nuskaitymas dviejose atskirose padėtyse nustato tikslią ratlankio struktūrą.

Pneumatinis rato prispaudimas:

Pneumatinis rato prispaudimas garantuoja greitą ir patogų darbą. Kiekvienas ratas visada yra prispaudžiamas tokia pat – 250kg prispaudimo jėga.

Vienos plokštumos balansavimas „OPB – One plane balancing“:

„OPB“ pašalina tiek statinį tiek dinaminį disbalansą vienu svareliu. Balansavimo staklės automatiškai nustato ar įmanoma pašalinti abu disbalansus vienu svareliu ir taip aktyvuoja „OPB“ programą. Tikra ratų balansavimo revoliucija, taupanti Jūsų laiką ir pinigus maksimaliai efektyvinant darbo našumą.

Automatinio prisitaikymo režimas „AutoAdaptive Mode“:

Naujoviškos tolerancijos skaičiavimo sistema „AutoAdaptive Mode“ yra pagrįsta vertinimu likutinės disbalanso ribinės vertės, atitinkančios priimtiną suvokiamą vibraciją. Kiekvienam ratui, kuris yra subalansuotas, programinė įranga „AutoAdaptive Mode“ nustato svorį ir matmenis ir apskaičiuoja tolerancijos vertę, kuri panaikina bet kokią vibraciją, jaučiamą ant vairo.

Stebulės suderinamumo programa „HubMatch“:

„HubMatch“ programa aptinka rato disbalansą ir taipogi aptinka aukščiausiąjį rato tašką ir parodo jį ant ekrano, kad montuojant ratą ant automobilio stebulės paprasčiausiai suderinti tarpus mechaninius taip pašalinant ekscentriškumą.

Nauja automatinė svarelio padėties nustatymo sistema:

Elektromagnetinis stabdis yra prijungtas prie DC variklio ir dėl to dvigubu greičiu automatiškai pozicionuojama svarelio klijavimo/kalimo vieta ir automatiškai užfiksuojamas ratas.

Ratų gaubtas:

Ratų balansavimo staklės tiekiamos su apsauginiu gaubtu. Gaubtas apsaugo naudotoją ir aplinką nuo purvo ar vandens kylančio nuo ratų. Ratų balansavimo ciklas prasideda paprasčiausiai nuleidus apsauginį gaubtą.

36 mėnesių garantija elektronikoms dalims ir 16 mėnesių garantija ratų balansavimo staklėms.

Techniniai parametrai:

  • Vienfazis elektros maitinimas:
230 V 50 / 60 Hz;
  • Balansavimo greitis:
100 rpm;
  • Ratlankio plotis:
1.5” ÷ 20”;
  • Ratlankio diametras:
10” ÷ 30”;
  • Didžiausias rato svoris:
75 kg;
  • Balansavimo staklių svoris
220 kg;

CEMB DWA1100 LIGHT 2D technologijos ratų geometrijos reguliavimo stendas

Privalumai:

  • Patentuota CEMB programinė įranga, kuria ypatingai paprasta naudotis;
  • Automobilių duombazę sudaro 55.000 skirtingų automobilių;
  • Ratų mušimo kompensacija atliekama perstumiant automobilį į priekį/atgal. Esant reikalui galima daryti kompensaciją ir pakėlus ašį po vieną ratą;
  • Komunikacija tarp matavimo galvučių ir kompiuterio vyksta greitu radijo ryšiu 2,4GHz;
  • Talpios ličio baterijos, kurios veikia iki 24val;
  • Matavimo galvutės sveria tik 2,6kg;

Komplektacija:

  • Matavimo galvutės su griebtuvais 12-24,5“;
  • Vairo ir pedalo fiksatorius;
  • 4 vnt. matavimo galvutės 8CCD technologijos;
  • Ratų geometrijos programa su duomenų baze;

Papildomai galima užsakyti:

  • Mechanines pasukamas lėkštes kaina 350Eur su PVM;
  • Premium pasukamas plokštes kaina 550Eur su PVM;

 

CEMB C330 Unikalios sunkvežiminių ratų balansavimo staklės

Naujos inovatyvios ratų balansavimo staklės skirtos ratams iki 200kg. Besikilojantis velenas padeda lengvai ir teisingai išcentruoti ratą ant veleno, ir itin palengvina darbą darbuotojui netgi su sunkiais ratais.

Besikilojantis velenas:

Velenas suspausto oro pagalba vienu mygtuku gali kilti ir leistis, nereikia papildomo rato keltuvo ir nereikia pakėlus ratą bandyti jį išcentruoti ant veleno. Naujojo veleno pagalba darbuotojas daug greičiau ir tiksliau išcentruoja ratą ant veleno nes ratas stovi apačioje ant vežimėlio ir rato centravimui naudojamas pats besikilnojantis velenas.

Vežimėlis skirtas rato pozicionavimui ant veleno yra tik 59mm aukščio, kas leidžia greičiau ir lengviau užkelti ratą ant vežimėlio.

Rato duomenų įvedimas:

Automatinės liniuotės pagalba įvedamas atstumas iki rato ir rato diametras. Rato plotis yra iškarto nuskaitomas CEMB patentuoto sonaro dėka „LA Sonar Device“.

Lazeris nurodo svarelių klijavimo vietą:

Ratas sustoja elektrinio stabdžio pagalba ties 6-ta valanda ir lazeris parodo kur klijuoti svarelį, lazeris taupo laiką ir pašalina žmogaus klaidos tikimybę.

Elektrinis stabdis:

Elektrinio stabdžio dėka ratas sustoja tikslioje svarelio klijavimo vietoje ties 6-ta valanda arba kalamo svarelio vietoje ties 12-ta valanda . Tai garantuoja tikslų svarelio pozicionavimą ir pašalina žmogaus klaidos tikimybę.

CEMB SMT56 pusiau automatinės ratų montavimo staklės skirtos 14-56″ ratams

  • Keturi užgriebimo griebtuvai;
  • Mobilus valdymo pultas;
  • Ratlankio diametras: 14-42”; su prailginimais 14-56″; Prailginimai 4vnt. 400Eur su PVM;
  • Staklių svoris 855kg;
  • Maks. padangos plotis: 1150mm;
  • Maks. rato diametras: 2300mm;
  • Maks. rato svoris: 2000kg;
  • Staklių variklio galia: 2,2-3kW, 380V, 3ph;

Standartinė komplektacija:

  • Sunkvežiminė montiruotė;
  • Padangos borto laikiklis

CEMB SMT56A pusiau automatinės ratų montavimo staklės skirtos 14-56″ ratams

  • Keturi užgriebimo griebtuvai;
  • Mobilus valdymo pultas;
  • Ratlankio diametras: 14-42”; su prailginimais 14-56″; Prailginimai 4vnt. 400Eur su PVM;
  • Staklių svoris 905kg;
  • Maks. padangos plotis: 1300mm;
  • Maks. rato diametras: 2300mm;
  • Maks. rato svoris: 2000kg;
  • Dviejų sukimosi greičių 4.5-9rpm;
  • Automatinis montavimo/demontavimo įrankio judėjimas ir pozicionavimas;
  • Staklių variklio galia: 2,2-3kW, 380V, 3ph;

Standartinė komplektacija:

  • Sunkvežiminė montiruotė;
  • Padangos borto laikiklis

CEMB SMT60 automatinės ratų montavimo staklės skirtos žemės ūkio ir sunkiajai technikai 14-60″ ratams

  • Keturi užgriebimo griebtuvai;
  • Mobilus valdymo pultas;
  • Ratlankio diametras: 14-42”; su prailginimais 14-60″; Prailginimai 4vnt. 400Eur su PVM;
  • Staklių svoris 1550kg;
  • Maks. padangos plotis: 1500mm;
  • Maks. rato diametras: 2700mm;
  • Maks. rato svoris: 2500kg;
  • Dviejų sukimosi greičių 4.5-9rpm;
  • Automatinis montavimo/demontavimo įrankio judėjimas ir pozicionavimas;
  • Staklių variklio galia: 2,2-3kW, 380V, 3ph;

Standartinė komplektacija:

  • Sunkvežiminė montiruotė;
  • Padangos borto laikiklis

Partneriai

Nitromac CEMB EAE