3D technologijos ratų geometrijos reguliavimo stendas CEMB DWA3500 su meniu lietuvių kalba

Privalumai:

  • Naujos kartos 3D ratų geometrijos stendas skirtas lengviesiems automobiliams ir lengviesiems komerciniams automobiliams. Keliant ar leidžiant automobilį ant keltuvo ratų geometrijos stendo kameros automatiškai kyla ar leidžiasi, nereikia mechaniniu būdų stumdyti kamerų sijos(kryžiaus) aukštyn ar žemyn, tai sutaupo laiko ir padidina tikslumą.
  • Meniu lietuvių kalba;
  • Ypatingai paprasta naudotis, patentuota CEMB programinė įranga. Automobilių bazė 55.000.
  • Galimas valdymas suvedimo stendo sėdint automobilyje nuotoliniu būdų su programėle, valdymas telefonu ar planšete.
  • Galimybė atnaujinti programinę įrangą ir duombazę nuotoliniu būdų.
  • Ratų mušimo kompensacija atliekama perstiumiant automobilį į priekį. Esant reikalui galima daryti kompensaciją ir pakėlus ašį po vieną ratą

Komplektacija:

  • Universalūs griebtuvai 1-24“ su taikiniais;
  • Vairo ir pedalo fiksatorius;
  • PREMIUM pasukamos priekinės lėkštės;
  • 43 colių TFT ekranas, kompiuteris, Windows 10, SSD kietasis diskas, printeris, web kamera, wifi adapteris internetui;

Automatinės ratų balansavimo staklės ER10 PRO su elektromagnetiniu stabdžiu ir virtualiu sonaru skardinių ratlankių pločiui nustatyti

Rato duomenų įvedimas:

Automatinės liniuotės pagalba įvedamas atstumas iki rato ir rato diametras. Skardinio rato plotis nustatomas “Virtual Sonar” pagalba.

Virtualusis sonaras “Virtual Sonar”:

„Virtual Sonar“ – tai nauja „CEMB“ programinė įranga, kuri aptinka skardinio ratlankio plotį, tai taupo laiką nes nereikia naudoti pločio matuoklės.

Automatinio prisitaikymo režimas „AutoAdaptive Mode“:                                                           

Naujoviška disbalanso ir vibracijų skaičiavimo sistema „AutoAdaptive Mode“ balansavimo ciklo metu automatiškai apskaičiuoja kokio svorio ir dydžio svarelį reikia panaudoti, kad panaikinti bet kokią vibraciją jaučiamą ant vairo.

Balansavimo staklių valdymo displėjus:

Balansavimo staklių valdymo displėjus yra novatoriškas, paprastas ir patvarus. Leidžia lengvai naudoti visas balansavimo staklių funkcijas.

Elektrinis stabdis:

Elektrinio stabdžio dėka ratas sustoja tikslioje svarelio klijavimo ar kalimo vietoje ties 12-ta valanda. Tai garantuoja tikslų svarelio pozicionavimą ir pašalina žmogaus klaidos tikimybę.

Balansavimo programos lietiems ratlankiams, paslėpimo už stipinų ir optimizacijos:

ER10 staklės turi visas disbalanso korekcijos programas. Programa „ALU-S“ skirta klijuojamiems svareliams, svarelių slėpimo už ratlankio stipinų programa „SPLIT“ ir optimizavimo programa „OPTIMIZATION“.

36 mėnesių garantija elektronikos dalims ir 18 mėnesių garantija ratų balansavimo staklėms.

Techniniai parametrai:

  • Vienfazis elektros maitinimas:
230 V 50 / 60 Hz;
  • Balansavimo greitis:
100 rpm;
  • Ratlankio plotis:
1.5” ÷ 20”;
  • Ratlankio diametras:
10” ÷ 30”;
  • Didžiausias rato svoris:
75 kg;
  • Balansavimo staklių svoris
120 kg;

Kompaktiškos, bet ergonomiškos super-automatinės balansavimo staklės su virtualiu sonaru ER60 PRO

Ergonomiškas dizainas:

„ErgoFast“ balansavimo staklių asortimentas sukurtas siekiant pasiūlyti naudotojui geriausias darbo sąlygas. Visiškas priėjimas prie vidinės ratlankio dalies ir novatoriškas valdymo displėjus yra tik keli privalumai, sukurti patogesniam ir greitesniam darbui.

Rato duomenų įvedimas:

Automatinės liniuotės pagalba įvedamas atstumas iki rato ir rato diametras. Skardinio rato plotis nustatomas “Virtual Sonar” pagalba.

Virtualusis sonaras “Virtual Sonar”:

„Virtual Sonar“ – tai nauja „CEMB“ programinė įranga, kuri aptinka skardinio ratlankio plotį, tai taupo laiką nes nereikia naudoti pločio matuoklės.

Automatinio prisitaikymo režimas „AutoAdaptive Mode“:                                                           

Naujoviška disbalanso ir vibracijų skaičiavimo sistema „AutoAdaptive Mode“ balansavimo ciklo metu automatiškai apskaičiuoja kokio svorio ir dydžio svarelį reikia panaudoti, kad panaikinti bet kokią vibraciją jaučiamą ant vairo.

Lazeris nurodo svarelių klijavimo vietą:

Ratas sustoja elektrinio stabdžio pagalba ties 6-ta valanda ir lazeris parodo kur klijuoti svarelį, lazeris taupo laiką ir pašalina žmogaus klaidos tikimybę.

Rato gaubtas:

Ratų balansavimo staklės tiekiamos su apsauginiu gaubtu. Gaubtas apsaugo naudotoją ir aplinką nuo purvo ar vandens kylančio nuo ratų. Ratų balansavimo ciklas prasideda paprasčiausiai nuleidus apsauginį gaubtą.

36 mėnesių garantija elektronikos dalims ir 16 mėnesių garantija ratų balansavimo staklėms.

Techniniai parametrai:

  • Vienfazis elektros maitinimas:
230 V 50 / 60 Hz;
  • Balansavimo greitis:
100 rpm;
  • Ratlankio plotis:
1.5” ÷ 20”;
  • Ratlankio diametras:
10” ÷ 30”;
  • Didžiausias rato svoris:
75 kg;
  • Balansavimo staklių svoris
120 kg;

Automatinės ratų balansavimo staklės ER65SE su monitoriumi, pneumatiniu rato prispaudimu ir automatiniu sonaru skirtu rato pločiui nustatyti

Ergonomiškas dizainas:

„ErgoFast“ balansavimo staklių asortimentas sukurtas siekiant pasiūlyti naudotojui geriausias darbo sąlygas. Visiškas priėjimas prie vidinės ratlankio dalies ir novatoriškas valdymo displėjus yra tik keli privalumai, sukurti patogesniam ir greitesniam darbui.

Rato duomenų įvedimas:

Automatinės liniuotės pagalba įvedamas atstumas iki rato ir rato diametras. Rato plotis yra iškarto nuskaitomas CEMB patentuoto sonaro dėka „LA Sonar Device“.

Pneumatinis rato prispaudimas:

Pneumatinis rato prispaudimas garantuoja greitą ir patogų darbą. Kiekvienas ratas visada yra prispaudžiamas tokia pat – 250kg prispaudimo jėga.

Lazeris nurodo svarelių klijavimo vietą:

Ratas sustoja elektrinio stabdžio pagalba ties 6-ta valanda ir lazeris parodo kur klijuoti svarelį, lazeris taupo laiką ir pašalina žmogaus klaidos tikimybę.

Elektrinis stabdis:

Elektrinio stabdžio dėka ratas sustoja tikslioje svarelio klijavimo ar kalimo vietoje ties 12-ta valanda. Tai garantuoja tikslų svarelio pozicionavimą ir pašalina žmogaus klaidos tikimybę.

Monitorius ir staklių valdymas:

Didelis, puikios išvaizdos monitorius su itin patogiu balansavimo staklių programų valdymu po monitoriumi.

Ratų gaubtas:

Ratų balansavimo staklės tiekiamos su apsauginiu gaubtu. Gaubtas apsaugo naudotoją ir aplinką nuo purvo ar vandens kylančio nuo ratų.

36 mėnesių garantija elektronikos dalims ir 18 mėnesių garantija ratų balansavimo staklėms.

Techniniai parametrai:

  • Vienfazis elektros maitinimas:
230 V 50 / 60 Hz;
  • Balansavimo greitis:
100 rpm;
  • Ratlankio plotis:
1.5” ÷ 20”;
  • Ratlankio diametras:
10” ÷ 30”;
  • Didžiausias rato svoris:
75 kg;
  • Balansavimo staklių svoris
120 kg;

Formulės 1 balansavimo staklės ER80SE su pneumatiniu rato prispaudimu ir automatiniu sonaru skirtu rato pločiui nustatyti

Nuo 2012m. Trisdešimt ER80SE dirba visame pasaulyje, užtikrindamos saugumą ir našumą visoms F1 komandoms.

Ergonomiškas dizainas:

„ErgoFast“ balansavimo staklių asortimentas sukurtas siekiant pasiūlyti naudotojui geriausias darbo sąlygas. Visiškas priėjimas prie vidinės ratlankio dalies ir novatoriškas valdymo displėjus yra tik keli privalumai, sukurti patogesniam ir greitesniam darbui.

Rato duomenų įvedimas:

Automatinės liniuotės pagalba įvedamas atstumas iki rato ir rato diametras. Rato plotis yra iškarto nuskaitomas CEMB patentuoto sonaro dėka „LA Sonar Device“.

Lazerio taškelis nurodo tikslią svarelių klijavimo vietą:

Ratas sustoja elektrinio stabdžio pagalba ties 6-ta valanda ir lazerio taškelis rodo kur tiksliai reikia priklijuoti svarelį. Lazerio taškas garantuoją idealų ratų subalansavimą vieno pasukimo metu, tai taupo laiką ir sumažina žmogiškos klaidos tikimybę.

Pneumatinis rato prispaudimas:

Pneumatinis rato prispaudimas garantuoja greitą ir patogų darbą. Kiekvienas ratas visada yra prispaudžiamas tokia pat – 250kg prispaudimo jėga.

Vieno svarelio programa „OPB – One plane balancing“:

Tikra ratų balansavimo revoliucija, taupanti Jūsų laiką ir pinigus maksimaliai efektyvinant darbo našumą. Programa „OPB“ pašalina tiek statinį tiek dinaminį disbalansą vienu svareliu. Balansavimo staklės automatiškai nustato ar įmanoma pašalinti abu disbalansus vienu svareliu ir aktyvuoja „OPB“ programą.

Automatinio prisitaikymo režimas „AutoAdaptive Mode“:                                                           Naujoviška disbalanso ir vibracijų skaičiavimo sistema „AutoAdaptive Mode“ balansavimo ciklo metu automatiškai apskaičiuoja kokio svorio ir dydžio svarelį reikia panaudoti, kad panaikinti bet kokią vibraciją jaučiamą ant vairo.

36 mėnesių garantija elektronikoms dalims ir 18 mėnesių garantija ratų balansavimo staklėms.

Techniniai parametrai:

  • Vienfazis elektros maitinimas:
230 V 50 / 60 Hz;
  • Balansavimo greitis:
100 rpm;
  • Ratlankio plotis:
1.5” ÷ 20”;
  • Ratlankio diametras:
10” ÷ 30”;
  • Didžiausias rato svoris:
75 kg;
  • Balansavimo staklių svoris
120 kg;

Populiariausios CEMB staklės pasaulyje ER70SE EVO! Automatinis sonaras skirtas rato pločiui nustatyti, pneumatinis rato prispaudimas, EMS sonaras padangos ir ratlankio netolygumui matuoti, vieno svarelio programa ir dar daugiau!

Ergonomiškas dizainas:

„ErgoFast“ balansavimo staklių asortimentas sukurtas siekiant pasiūlyti naudotojui geriausias darbo sąlygas. Visiškas priėjimas prie vidinės ratlankio dalies ir novatoriškas liečiamas ekranas yra tik keli privalumai, sukurti patogesniam ir greitesniam darbui.

Rato duomenų įvedimas:

Automatinės liniuotės pagalba įvedamas atstumas iki rato ir rato diametras. Rato plotis yra iškarto nuskaitomas CEMB patentuoto sonaro dėka „LA Sonar Device“.

Pneumatinis rato prispaudimas:

Pneumatinis rato prispaudimas garantuoja greitą ir patogų darbą. Kiekvienas ratas visada yra prispaudžiamas tokia pat – 250kg prispaudimo jėga.

Lazerio taškelis nurodo tikslią svarelių klijavimo vietą:

Ratas sustoja elektrinio stabdžio pagalba ties 6-ta valanda ir lazerio taškelis rodo kur tiksliai reikia priklijuoti svarelį. Lazerio taškas garantuoją idealų ratų subalansavimą vieno pasukimo metu, tai taupo laiką ir sumažina žmogiškos klaidos tikimybę.

EMS sonaras skirtas ratų ekscentriškumui matuoti:

Vibracijos atsiranda ne tik dėl rato disbalanso, bet ir dėl padangos netolygaus nusidėvėjimo ar broko, ratlankio nusidevėjimo. ER70 EVO staklės vieno greito balansavimo ciklo metu aptinka visas vibracijos priežastis. Balansavimo staklių priedas – EMS sonaras aptinka rato ekscentriškumą (netolygumą) 0,1mm tikslumu ir diagnozuoja tai preciziškai vos per kelias sekundes. Jeigu ratas yra netolygus ir negalima pašalinti rato disbalanso svarelių dėka, tada programa pasiūlo persukti padangą ant ratlankio taip pašalinant rato disbalansą.

Vieno svarelio programa „OPB – One plane balancing“:

Tikra ratų balansavimo revoliucija, taupanti Jūsų laiką ir pinigus maksimaliai efektyvinant darbo našumą. Programa „OPB“ pašalina tiek statinį tiek dinaminį disbalansą vienu svareliu. Balansavimo staklės automatiškai nustato ar įmanoma pašalinti abu disbalansus vienu svareliu ir aktyvuoja „OPB“ programą.

Rato pozicionavimo ant stebulės programa HubMatch“:

„HubMatch“ programa aptinka aukščiausius ratlankio ir padangos taškus ir parodo juos ant ekrano. Programa atsižvelgusi į ratlankio ir padangos aukščiausius taškus apskaičiuoja kur reikės kalti ar klijuoti svarelį, kad pašalinti vibracijas, kurios gali atsirasti dėl ratlankio ir/ar padangos netolygumo. Jeigu padangos ar ratlankio netolygumas yra už tolerancijos ribų, programa pasiūlo persukti padangą ant ratlankio, kad aukščiausias padangos taškas ir aukščiausias ratlankio taškas būtų vienas priešais kitą, taip optimizuojant padangos ir ratlankio netolygumą. Ši programa taipogi pasiūlo kaip dėti ratą ant automobilio stebulės.

Automatinio prisitaikymo režimas „AutoAdaptive Mode“:

Naujoviškos tolerancijos skaičiavimo sistema „AutoAdaptive Mode“ yra pagrįsta vertinimu likutinės disbalanso ribinės vertės, atitinkančios priimtiną suvokiamą vibraciją. Kiekvienam ratui, kuris yra subalansuotas, programinė įranga „AutoAdaptive Mode“ nustato svorį ir matmenis ir apskaičiuoja tolerancijos vertę, kuri panaikina bet kokią vibraciją, jaučiamą ant vairo.

36 mėnesių garantija elektronikos dalims ir 18 mėnesių garantija ratų balansavimo staklėms.

Techniniai parametrai:

  • Vienfazis elektros maitinimas:
230 V 50 / 60 Hz;
  • Balansavimo greitis:
100 rpm;
  • Ratlankio plotis:
1.5” ÷ 20”;
  • Ratlankio diametras:
10” ÷ 30”;
  • Didžiausias rato svoris:
75 kg;
  • Balansavimo staklių svoris
120 kg;

NAUJAUSIOS ERGONOMIŠKOS CEMB BALANSAVIMO STAKLĖS ER85SE EVO! Automatinis sonaras skirtas rato pločiui nustatyti, pneumatinis rato prispaudimas, EMS sonaras padangos ir ratlankio netolygumui matuoti, vieno svarelio programa ir dar daugiau!

Ergonomiškas dizainas:

„ErgoFast“ balansavimo staklių asortimentas sukurtas siekiant pasiūlyti naudotojui geriausias darbo sąlygas. Visiškas priėjimas prie vidinės ratlankio dalies ir novatoriškas liečiamas ekranas yra tik keli privalumai, sukurti patogesniam ir greitesniam darbui.

Rato duomenų įvedimas:

Automatinės liniuotės pagalba įvedamas atstumas iki rato ir rato diametras. Rato plotis yra iškarto nuskaitomas CEMB patentuoto sonaro dėka „LA Sonar Device“.

Pneumatinis rato prispaudimas:

Pneumatinis rato prispaudimas garantuoja greitą ir patogų darbą. Kiekvienas ratas visada yra prispaudžiamas tokia pat – 250kg prispaudimo jėga.

Lazerio taškelis nurodo tikslią svarelių klijavimo vietą:

Ratas sustoja elektrinio stabdžio pagalba ties 6-ta valanda ir lazerio taškelis rodo kur tiksliai reikia priklijuoti svarelį. Lazerio taškas garantuoją idealų ratų subalansavimą vieno pasukimo metu, tai taupo laiką ir sumažina žmogiškos klaidos tikimybę.

EMS sonaras skirtas ratų ekscentriškumui matuoti:

Vibracijos atsiranda ne tik dėl rato disbalanso, bet ir dėl padangos netolygaus nusidėvėjimo ar broko, ratlankio nusidevėjimo. ER70 EVO staklės vieno greito balansavimo ciklo metu aptinka visas vibracijos priežastis. Balansavimo staklių priedas – EMS sonaras aptinka rato ekscentriškumą (netolygumą) 0,1mm tikslumu ir diagnozuoja tai preciziškai vos per kelias sekundes. Jeigu ratas yra netolygus ir negalima pašalinti rato disbalanso svarelių dėka, tada programa pasiūlo persukti padangą ant ratlankio taip pašalinant rato disbalansą.

Vieno svarelio programa „OPB – One plane balancing“:

Tikra ratų balansavimo revoliucija, taupanti Jūsų laiką ir pinigus maksimaliai efektyvinant darbo našumą. Programa „OPB“ pašalina tiek statinį tiek dinaminį disbalansą vienu svareliu. Balansavimo staklės automatiškai nustato ar įmanoma pašalinti abu disbalansus vienu svareliu ir aktyvuoja „OPB“ programą.

Rato pozicionavimo ant stebulės programa HubMatch“:

„HubMatch“ programa aptinka aukščiausius ratlankio ir padangos taškus ir parodo juos ant ekrano. Programa atsižvelgusi į ratlankio ir padangos aukščiausius taškus apskaičiuoja kur reikės kalti ar klijuoti svarelį, kad pašalinti vibracijas, kurios gali atsirasti dėl ratlankio ir/ar padangos netolygumo. Jeigu padangos ar ratlankio netolygumas yra už tolerancijos ribų, programa pasiūlo persukti padangą ant ratlankio, kad aukščiausias padangos taškas ir aukščiausias ratlankio taškas būtų vienas priešais kitą, taip optimizuojant padangos ir ratlankio netolygumą. Ši programa taipogi pasiūlo kaip dėti ratą ant automobilio stebulės.

Automatinio prisitaikymo režimas „AutoAdaptive Mode“:

Naujoviškos tolerancijos skaičiavimo sistema „AutoAdaptive Mode“ yra pagrįsta vertinimu likutinės disbalanso ribinės vertės, atitinkančios priimtiną suvokiamą vibraciją. Kiekvienam ratui, kuris yra subalansuotas, programinė įranga „AutoAdaptive Mode“ nustato svorį ir matmenis ir apskaičiuoja tolerancijos vertę, kuri panaikina bet kokią vibraciją, jaučiamą ant vairo.

36 mėnesių garantija elektronikos dalims ir 18 mėnesių garantija ratų balansavimo staklėms.

Techniniai parametrai:

  • Vienfazis elektros maitinimas:
230 V 50 / 60 Hz;
  • Balansavimo greitis:
100 rpm;
  • Ratlankio plotis:
1.5” ÷ 20”;
  • Ratlankio diametras:
10” ÷ 30”;
  • Didžiausias rato svoris:
75 kg;
  • Balansavimo staklių svoris
150 kg;

Naujos balansavimo staklės su pilnai automatiniu duomenų įvedimu, pneumatiniu prispaudimu ir staklės iškarto pirmo sukimo metu nustato kur reikia klijuoti ar kalti vieną svarelį disbalansui ir vibracijai panaikinti ER90 SE EVO

Ergonomiškas dizainas:

„ErgoFast“ balansavimo staklių asortimentas sukurtas siekiant pasiūlyti naudotojui geriausias darbo sąlygas. Kiekvienas įrankis yra patogioje ranka pasiekiamoje padėtyje, visiškas priėjimas prie vidinės ratlankio dalies. Visi priedai pasiekiami ir liečiamas displėjus skydelis yra tik keli privalumai, sukurti mūsų galutiniams vartotojams.

3D Lazerinis rato parametrų nuskaitymas:

Bekontakčio atstumo iki rato ir rato diametro matavimo sistema, kuri kartu su išoriniu „LA“ sonaru, skirtu pločio matavimui, aptinka 3D tikslumu bet kurio profilio matmenis, net ir sudėtingiausio. Tai nereikalauja jokio naudotojo įsikišimo ir klaidos galimybę yra sumažinta iki nulio.

Šoniniai lazeriai:

Du šoniniai lazeriai tiksliai nustato 12-tos valandos poziciją kalamiems svareliams, tai pagreitina darbą ir sumažina žmogiškos klaidos tikimybę.

Pneumatinis rato prispaudimas:

Pneumatinis rato prispaudimas garantuoja greitą ir patogų darbą. Kiekvienas ratas visada yra prispaudžiamas tokia pat – 250kg prispaudimo jėga.

EMS sonaras skirtas ratų mušimui matuoti:

Vibracijos atsirandančios dėl mušimo nepriklauso nuo rato disbalanso. ER90 EVO vieno greito sukimo metu aptinka visas vibracijos priežastis. Staklių EMS sonaras aptinka rato ekscentriškumą 0,1mm tikslumu ir diagnozuoja tai preciziškai vos per kelias sekundes.

Vienos plokštumos balansavimas „OPB – One plane balancing“:

„OPB“ pašalina tiek statinį tiek dinaminį disbalansą vienu svareliu. Balansavimo staklės automatiškai nustato ar įmanoma pašalinti abu disbalansus vienu svareliu ir taip aktyvuoja „OPB“ programą. Tikra ratų balansavimo revoliucija, taupanti Jūsų laiką ir pinigus maksimaliai efektyvinant darbo našumą.

Automatinio prisitaikymo režimas „AutoAdaptive Mode“:

Naujoviškos tolerancijos skaičiavimo sistema „AutoAdaptive Mode“ yra pagrįsta vertinimu likutinės disbalanso ribinės vertės, atitinkančios priimtiną suvokiamą vibraciją. Kiekvienam ratui, kuris yra subalansuotas, programinė įranga „AutoAdaptive Mode“ nustato svorį ir matmenis ir apskaičiuoja tolerancijos vertę, kuri panaikina bet kokią vibraciją, jaučiamą ant vairo.

Stebulės suderinamumo programa „HubMatch“:

„HubMatch“ programa aptinka rato disbalansą ir taipogi aptinka aukščiausiąjį rato tašką ir parodo jį ant ekrano, kad montuojant ratą ant automobilio stebulės paprasčiausiai suderinti tarpus mechaninius taip pašalinant ekscentriškumą.

Nauja automatinė svarelio padėties nustatymo sistema:

Elektromagnetinis stabdis yra prijungtas prie DC variklio ir dėl to dvigubu greičiu automatiškai pozicionuojama svarelio klijavimo/kalimo vieta ir automatiškai užfiksuojamas ratas.

Ratų gaubtas:

Ratų balansavimo staklės tiekiamos su apsauginiu gaubtu. Gaubtas apsaugo naudotoją ir aplinką nuo purvo ar vandens kylančio nuo ratų. Ratų balansavimo ciklas prasideda paprasčiausiai nuleidus apsauginį gaubtą.

36 mėnesių garantija elektronikos dalims ir 16 mėnesių garantija ratų balansavimo staklėms.

Techniniai parametrai:

  • Vienfazis elektros maitinimas:
230 V 50 / 60 Hz;
  • Balansavimo greitis:
100 rpm;
  • Ratlankio plotis:
1.5” ÷ 20”;
  • Ratlankio diametras:
10” ÷ 30”;
  • Didžiausias rato svoris:
75 kg;
  • Balansavimo staklių svoris
170 kg;

Naujos diagnostinės ratų balansavimo staklės ER100 EVO SE

Ergonomiškas dizainas:

„ErgoFast“ balansavimo staklių asortimentas sukurtas siekiant pasiūlyti naudotojui geriausias darbo sąlygas. Kiekvienas įrankis yra patogioje ranka pasiekiamoje padėtyje, visiškas priėjimas prie vidinės ratlankio dalies. Visi priedai pasiekiami ir liečiamas displėjus skydelis yra tik keli privalumai, sukurti mūsų galutiniams vartotojams.

3D Lazerinis rato parametrų nuskaitymas:

Bekontakčio atstumo iki rato ir rato diametro matavimo sistema, kuri kartu su išoriniu „LA“ sonaru, skirtu pločio matavimui, aptinka 3D tikslumu bet kurio profilio matmenis, net ir sudėtingiausio. Tai nereikalauja jokio naudotojo įsikišimo ir klaidos galimybę yra sumažinta iki nulio.

Šoniniai lazeriai:

Du šoniniai lazeriai tiksliai nustato 12-tos valandos poziciją kalamiems svareliams, tai pagreitina darbą ir sumažina žmogiškos klaidos tikimybę.

Rato struktūros analizė:

Labai dažnai rato vibracija yra sukeliama ne dėl disbalanso, bet dėl rato ar padangos deformacijos. ER100 EVO staklės per kelias sekundes vienu sukimu parodo disbalansą ir ekscentriškumą padangos ir rato.

Naudotojas matys ekrane įspėjimą jeigu bendras ekscentriškumas viršys maksimalias tolerancijos ribas.

Jeigu ratų mušimo vertė yra už tolerancijos ribų, naudotojas gali vieno mygtuko paspaudimu gali pamatyti ekrane geriausią rato-padangos tarpusavio padėti, kad ekscentriškumo vertė būtų tolerancijos ribose. Jei naudotojas to paties matavimo ciklo metu reikalauja, ER100 EVO gali rodyti ir kūgiškumo bei protektoriaus gylio vertes, aptiktas naudojant lazerinį nuskaitymą. Diagnostinės staklės taip pat gali matuoti tik ratlankio ekscentriškumą. Dvigubas nuskaitymas dviejose atskirose padėtyse nustato tikslią ratlankio struktūrą.

Pneumatinis rato prispaudimas:

Pneumatinis rato prispaudimas garantuoja greitą ir patogų darbą. Kiekvienas ratas visada yra prispaudžiamas tokia pat – 250kg prispaudimo jėga.

Vienos plokštumos balansavimas „OPB – One plane balancing“:

„OPB“ pašalina tiek statinį tiek dinaminį disbalansą vienu svareliu. Balansavimo staklės automatiškai nustato ar įmanoma pašalinti abu disbalansus vienu svareliu ir taip aktyvuoja „OPB“ programą. Tikra ratų balansavimo revoliucija, taupanti Jūsų laiką ir pinigus maksimaliai efektyvinant darbo našumą.

Automatinio prisitaikymo režimas „AutoAdaptive Mode“:

Naujoviškos tolerancijos skaičiavimo sistema „AutoAdaptive Mode“ yra pagrįsta vertinimu likutinės disbalanso ribinės vertės, atitinkančios priimtiną suvokiamą vibraciją. Kiekvienam ratui, kuris yra subalansuotas, programinė įranga „AutoAdaptive Mode“ nustato svorį ir matmenis ir apskaičiuoja tolerancijos vertę, kuri panaikina bet kokią vibraciją, jaučiamą ant vairo.

Stebulės suderinamumo programa „HubMatch“:

„HubMatch“ programa aptinka rato disbalansą ir taipogi aptinka aukščiausiąjį rato tašką ir parodo jį ant ekrano, kad montuojant ratą ant automobilio stebulės paprasčiausiai suderinti tarpus mechaninius taip pašalinant ekscentriškumą.

Nauja automatinė svarelio padėties nustatymo sistema:

Elektromagnetinis stabdis yra prijungtas prie DC variklio ir dėl to dvigubu greičiu automatiškai pozicionuojama svarelio klijavimo/kalimo vieta ir automatiškai užfiksuojamas ratas.

Ratų gaubtas:

Ratų balansavimo staklės tiekiamos su apsauginiu gaubtu. Gaubtas apsaugo naudotoją ir aplinką nuo purvo ar vandens kylančio nuo ratų. Ratų balansavimo ciklas prasideda paprasčiausiai nuleidus apsauginį gaubtą.

36 mėnesių garantija elektronikoms dalims ir 16 mėnesių garantija ratų balansavimo staklėms.

Techniniai parametrai:

  • Vienfazis elektros maitinimas:
230 V 50 / 60 Hz;
  • Balansavimo greitis:
100 rpm;
  • Ratlankio plotis:
1.5” ÷ 20”;
  • Ratlankio diametras:
10” ÷ 30”;
  • Didžiausias rato svoris:
75 kg;
  • Balansavimo staklių svoris
220 kg;

Pusiau automatinės sunkvežiminių ratų montavimo staklės skirtos 14-27″ ratams CEMB SM32T (Italija)

  • Keturi užgriebimo griebtuvai;
  • Mobilus valdymo pultas;
  • Ratlankio diametras: 14-27”;
  • Staklių svoris 605kg;
  • Maks. padangos plotis: 780mm;
  • Maks. rato diametras: 1600mm;
  • Maks. rato svoris: 1500kg;
  • Hidraulinio siurblio variklio galia: 1,5kW, 380V, 3ph;
  • Staklių variklio galia: 1,3-1,8kW, 380V, 3ph;

Standartinė komplektacija:

  • Sunkvežiminė montiruotė;
  • Lengvųjų montiruotė;
  • Padangos borto laikiklis

Priedai:

Pusiau automatinės ratų montavimo staklės skirtos 14-46″ ratams CEMB SM33T (Italija)

  • Keturi užgriebimo griebtuvai;
  • Mobilus valdymo pultas;
  • Ratlankio diametras: 14-46”;
  • Staklių svoris 816kg;
  • Maks. padangos plotis: 1065mm;
  • Maks. rato diametras: 2300mm;
  • Maks. rato svoris: 1500kg;
  • Hidraulinio siurblio variklio galia: 1,1kW, 380V, 3ph;
  • Staklių variklio galia: 1,3-1,8kW, 380V, 3ph;

Standartinė komplektacija:

  • Sunkvežiminė montiruotė;
  • Lengvųjų montiruotė;
  • Padangos borto laikiklis

Priedai:

Automatinės sunkvežiminių ratų montavimo staklės skirtos ratams 14-46″ su prailginimais 14-57″ CEMB SM36T (Italija)

  • Keturi užgriebimo griebtuvai;
  • Mobilus valdymo pultas;
  • Ratlankio diametras: 14-46” su prailginimais 14-57″;
  • Staklių svoris 1025 kg;
  • Maks. padangos plotis: 1300 mm;
  • Maks. rato diametras: 2400 mm;
  • Maks. rato svoris: 1800 kg;
  • Hidraulinio siurblio variklio galia: 2,2kW, 380V, 3ph;
  • Staklių variklio galia: 2,6-3,2kW, 380V, 3ph;

Standartinė komplektacija:

  • Sunkvežiminė montiruotė;
  • Lengvųjų montiruotė;
  • Padangos borto laikiklis

Priedai:

Partneriai

M&B Engineering CEMB