Naujos diagnostinės ratų balansavimo staklės ER100 EVO SE

11000 €
su PVM
Gamintojas: CEMB
Susisiekti

Ergonomiškas dizainas:

„ErgoFast“ balansavimo staklių asortimentas sukurtas siekiant pasiūlyti naudotojui geriausias darbo sąlygas. Kiekvienas įrankis yra patogioje ranka pasiekiamoje padėtyje, visiškas priėjimas prie vidinės ratlankio dalies. Visi priedai pasiekiami ir liečiamas displėjus skydelis yra tik keli privalumai, sukurti mūsų galutiniams vartotojams.

3D Lazerinis rato parametrų nuskaitymas:

Bekontakčio atstumo iki rato ir rato diametro matavimo sistema, kuri kartu su išoriniu „LA“ sonaru, skirtu pločio matavimui, aptinka 3D tikslumu bet kurio profilio matmenis, net ir sudėtingiausio. Tai nereikalauja jokio naudotojo įsikišimo ir klaidos galimybę yra sumažinta iki nulio.

Šoniniai lazeriai:

Du šoniniai lazeriai tiksliai nustato 12-tos valandos poziciją kalamiems svareliams, tai pagreitina darbą ir sumažina žmogiškos klaidos tikimybę.

Rato struktūros analizė:

Labai dažnai rato vibracija yra sukeliama ne dėl disbalanso, bet dėl rato ar padangos deformacijos. ER100 EVO staklės per kelias sekundes vienu sukimu parodo disbalansą ir ekscentriškumą padangos ir rato.

Naudotojas matys ekrane įspėjimą jeigu bendras ekscentriškumas viršys maksimalias tolerancijos ribas.

Jeigu ratų mušimo vertė yra už tolerancijos ribų, naudotojas gali vieno mygtuko paspaudimu gali pamatyti ekrane geriausią rato-padangos tarpusavio padėti, kad ekscentriškumo vertė būtų tolerancijos ribose. Jei naudotojas to paties matavimo ciklo metu reikalauja, ER100 EVO gali rodyti ir kūgiškumo bei protektoriaus gylio vertes, aptiktas naudojant lazerinį nuskaitymą. Diagnostinės staklės taip pat gali matuoti tik ratlankio ekscentriškumą. Dvigubas nuskaitymas dviejose atskirose padėtyse nustato tikslią ratlankio struktūrą.

Pneumatinis rato prispaudimas:

Pneumatinis rato prispaudimas garantuoja greitą ir patogų darbą. Kiekvienas ratas visada yra prispaudžiamas tokia pat – 250kg prispaudimo jėga.

Vienos plokštumos balansavimas „OPB – One plane balancing“:

„OPB“ pašalina tiek statinį tiek dinaminį disbalansą vienu svareliu. Balansavimo staklės automatiškai nustato ar įmanoma pašalinti abu disbalansus vienu svareliu ir taip aktyvuoja „OPB“ programą. Tikra ratų balansavimo revoliucija, taupanti Jūsų laiką ir pinigus maksimaliai efektyvinant darbo našumą.

Automatinio prisitaikymo režimas „AutoAdaptive Mode“:

Naujoviškos tolerancijos skaičiavimo sistema „AutoAdaptive Mode“ yra pagrįsta vertinimu likutinės disbalanso ribinės vertės, atitinkančios priimtiną suvokiamą vibraciją. Kiekvienam ratui, kuris yra subalansuotas, programinė įranga „AutoAdaptive Mode“ nustato svorį ir matmenis ir apskaičiuoja tolerancijos vertę, kuri panaikina bet kokią vibraciją, jaučiamą ant vairo.

Stebulės suderinamumo programa „HubMatch“:

„HubMatch“ programa aptinka rato disbalansą ir taipogi aptinka aukščiausiąjį rato tašką ir parodo jį ant ekrano, kad montuojant ratą ant automobilio stebulės paprasčiausiai suderinti tarpus mechaninius taip pašalinant ekscentriškumą.

Nauja automatinė svarelio padėties nustatymo sistema:

Elektromagnetinis stabdis yra prijungtas prie DC variklio ir dėl to dvigubu greičiu automatiškai pozicionuojama svarelio klijavimo/kalimo vieta ir automatiškai užfiksuojamas ratas.

Ratų gaubtas:

Ratų balansavimo staklės tiekiamos su apsauginiu gaubtu. Gaubtas apsaugo naudotoją ir aplinką nuo purvo ar vandens kylančio nuo ratų. Ratų balansavimo ciklas prasideda paprasčiausiai nuleidus apsauginį gaubtą.

36 mėnesių garantija elektronikoms dalims ir 16 mėnesių garantija ratų balansavimo staklėms.

Techniniai parametrai:

  • Vienfazis elektros maitinimas:
230 V 50 / 60 Hz;
  • Balansavimo greitis:
100 rpm;
  • Ratlankio plotis:
1.5” ÷ 20”;
  • Ratlankio diametras:
10” ÷ 30”;
  • Didžiausias rato svoris:
75 kg;
  • Balansavimo staklių svoris
220 kg;

Partneriai

M&B Engineering Blitz Rotary CEMB Butler